Štítky

neděle 19. srpna 2012

Dancing in the rain

(aneb stále zůstávám věrná tomu, jak jsem blog nazvala)

Nedávno jsem si zprovoznila vlastní iGoogle, kde mám články mých oblíbených blogů, email, zprávy a také počasí - v mých třech domovech. Dneska mi to poskytlo pěknou podívanou. V Česku jsou vedra k padnutí a příští týden má být až 40 stupňů. Je to vůbec možné? 

Dneska jsem byla poněkud líná a navíc venku počasí nepřálo, a tak jsem šla jen na krátkou procházku za nákupy. Bohužel jsem i zamířila do knihkupectví a koupila si knihu. Už po třech dnech! A to jsem se chtěla ještě držet. Každopádně k mému šťastnému objevu se množství knih v angličtině pomalu vyrovnává těm ve finštině. Budiž takový malý sen, který si vezmu s sebou do Česka. 

Dnes byl nejdeštivější den. Když jsem byla venku, tak jen poprchávalo, což mi ani trochu nevadilo, prostě si musím zvykat pomalu. Nebyla ale zima, bylo prostě akorát. Jako když se v Česku občas ukáže nějaký ten jarní den. Taky vás štve, jak je vždycky zima a najednou bum a je teplo? Kam se podělo to příjemné jaro? Odpověď zní: do Finska. Nemůžu se dočkat na ten krásný jarní týden.


Takto se krásně vyhnu pekelným českým tropům

7 komentářů:

  1. A víš, že iGoogle nám udělá za dva měsíce a kousek pápá? Já ho totiž taky používám ráda a tímhle si to u mě google pěkně pohnojil.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Dva měsíce? Já myslela, že za rok a dva měsíce... Sakra :D Zrovna jsem si ho táák oblíbila :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tvrdí, že skončí letos. Ale třeba je to jak s twitterem, fejsem a spol. a půjde to postupně, kdo ví, čert aby se v tom vyznal.:D
    Jinak osobo teda, ještě, že mám pořád na blbne.cz nastavený sledování blogů, jinak bych o tom tady vůbec nevěděla.:P Doufám, že budeš podávat reporty pravidelně, tvůj návrat do blogového světa mě potěšil.:)

    OdpovědětVymazat
  4. No vím, že to nějak strašilo, tak jsem to škrtla :D
    Dík, uvidíme, co z toho bude, to, že jsem to dala na blbne je zatím jediná věc, co se týká propagace, takže to tu asi bude ještě dlouho schovaný... bůhví co z toho vyroste ;) Já taky nevěděla o tvém blogu, že :P

    OdpovědětVymazat
  5. Já začínám blog propagovat jenom velmi zlehoučka a pozvolna, protože jsem ho schovala proto, že mi na ten původní chodilo až moc lidí, co mě zná, a musela jsem časem začít cenzurovat sama sebe. Ale konečně začínám být trochu spokojená s tím, jak to na tom novém vypadá, takže taky vylézám na světlo.:D
    Sledovala jsem na tumblr blog jedné Američanky, co byla na studijním pobytu v Čechách a pojala to jako poznámkovníček o cizí kultuře a zemi, bylo to docela fajn, možná bys taky mohla udělat nějaké takové okénko, když říkáš, že ještě nevíš, kam to tady půjde...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ale je to fakt úplný vol. 2 toho, co jsi měla před tím, což je fajn ;) Já taky tak nějak počkám, co tady ze mě bude vypadávat a pak uvidím, koho všechno chci, aby tady byl :D
    No určitě nechci žádný takový erasmus-blog o tom, jak se tu strašně chlastá :D Spíš to bude víc o cestování a fotkách, snad i nějaké vzpomínky z dřívějších cest... Fakt to nechám na tom, o čem se mi zrovna bude chtít psát ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak jsem to myslela.:) Že se na erasmu chlastá extraliga, to je všem naprosto jasné i bez toho, abys je o tom musela přesvědčovat.:D

    OdpovědětVymazat